odorizant salon infumusetare

In Customer experience

Saloanele de înfrumusețare și scent marketing-ul

Se spune că adevărata frumusețe vine din interior și că cea exterioară este doar o reflectare a acestei frumuseți interioare. Însă, la fel de adevărat este și că pentru a le întreține și chiar pentru a le îmbunătăți, ambele au nevoie de îngrijire permanentă. Iar dacă pentru dezvoltare spirituală apelăm la educare și autoeducare permanentă, pentru cea fizică apelăm, de cele mai multe ori, la saloanele de înfrumusețare.
Extrem de apreciate și căutate în ziua de astăzi, saloanele de înfrumusețare sunt, prin natura lor, locuri dedicate deopotrivă frumuseții, dar și relaxării. Și, cu siguranță, nu numai orice client ne-ar da dreptate, ci și orice manager sau proprietar al unui astfel de salon.

De la bun început acestea sunt gândite să ofere confort maxim celor care le trec pragul, iar acest lucru se regăsește în tot, de la serviciile oferite până la ambianță. Iar dacă ne întrebați pe noi, acest lucru este cât se poate de firesc, tocmai datorită conexiunii strânse dintre felul în care ne simțim și cel în care arătăm.

Evident, nu știm doar noi asta, ci și cei mai mulți dintre experții în psihologie comportamentală și scent marketing. Da, ați citit bine! Scent marketing-ul este relativ nou pe piața românească, dar pe cea occidentală și-a demonstrat de mult eficiența în ceea ce privește brandurile mari (Sony, Nike etc), mall-urile și nenumărate lanțuri de magazine, firme și tipuri de afaceri. Inclusiv saloanele de înfrumusețare care apelează la puterea mirosului pentru a-și crea un adevărat brand olfactiv. De ce? Foarte simplu:

Ambianța plăcută este parte din promovare! Și încă una importantă!

Parfumurile ambientale au devenit un atuu incontestabil în lupta firmelor de a-și câștiga clienții. Iar atunci când concurența este foarte mare, așa cum se întâmplă în ziua de astăzi, poate fi chiar un factor decisiv. În primul rând pentru că apelul la memoria olfactivă chiar funcționează! Comportamentul unui consumator este puternic afectat de ceea ce percepe și reține, iar clasamentul percepției noastre senzoriale stă cam așa: reținem 1% din ce atingem, 2% din ce auzim, 5% din ce vedem, 15% din ce gustăm. Însă în ceea ce privește mirosul, reținem 35%! Lucru valabil pentru oricine, inclusiv pentru clienții tăi! Așadar, puterea memoriei olfactive este uriașă, iar acest lucru se vede în toate avantajele pe care le aduce:

  • Fidelizarea clienților

Un mediu în care te simți bine este un mediu în care îți dorești să stai cât mai mult sau în care să revii cât mai des. Așa că atmosfera pe care o creezi în salonul tău de înfrumusețare este extrem de importantă pentru a-ți determina clienții să revină cu plăcere. Folosind odorizantele noastre profesionale împreună cu îmbietoarele uleiuri esențiale pe care ți le punem la dispoziție, vei putea crea o astfel de atmosferă care să influențeze pozitiv decizia clienților tăi de a considera serviciile tale drept servicii de care nu numai că au nevoie, dar de care își doresc să se bucure cât mai des. Tocmai pentru că, lucru confirmat și de ultimele studii în domeniu, dacă se formează o conexiune amintire-miros, acesta se poate păstra pentru întreaga viața.

  • Ai o semnătură unică, care te diferențiază

Da! Și mirosul poate face parte din brand-ul tău! Exact așa cum imaginea și serviciile sunt cartea ta de vizită, la fel și ambientul poate fi. Iar atunci când creezi unul special, distinct de celelalte cu atât mai mult va face parte din marca ta proprie. Cum poți face asta? Simplu! Alegând fie o aromă unică pe care să o folosești constant pentru a crea această asociere, fie alegând o combinație unică de parfumuri care să te reprezinte în exclusivitate. Odorizantele noastre profesionale îți oferă oportunitatea de a crea acest lucru prin funcția lor de alternare a mai multor arome. Așa că îți poți crea propria semnătură olfactivă prin care salonul tău de înfrumusețare să se distingă, cu ușurință, printre celelalte.

  • Recomandarea este mult mai puternică, tocmai pentru că ești recomandat de o experiență pozitivă

Știm cu toții cât de importantă este recomandarea atunci când vorbim de promovare. În special atunci când vorbim de promovarea unor servicii cum sunt cele de înfrumusețare. Cele mai multe dintre clientele unui salon de înfrumusețare își aleg salonul în funcție de recomandarea unor prietene apropiate, tocmai pentru că este nevoie de încredere să faci modificări uneori ireversibile în ceea ce privește înfățișarea ta. Așa că încrederea este un element esențial pt a asigura reușita promovării prin recomandare. Folosește produse de calitate și atunci când creezi ambientul în care clientele tale își petrec destul de mult timp și, cu siguranță, șansele de a te recomanda mai departe vor fi mult mai mari. Pentru că folosind produse de calitate superioară cum sunt difuzoarele profesionale și uleiurile noastre le vei câștiga mult mai ușor încrederea.

  • Crește numărul de cumpărători și suma pe care consumatorii sunt dispuși să o cheltuiască

Recomandările pozitive vor crește numărul de clienți, iar odată cu acest avantaj vei mai avea parte de unul important. O experiență olfactivă pozitivă influențează comportamentul consumatorilor într-o măsură foarte mare, lucru demonstrat prin foarte multe experimente de-a lungul timpului. În magazinele în care s-au folosit odorizante cu miros de cafea, vânzarea cafelei a crescut cu 300%, iar acolo unde s-au folosite anumite mirosuri specifice pentru a promova produse sportive, vânzarea a crescut cu 84%. Este de prisos să mai vorbim de mall-uri despre care deja toți știm că folosesc odorizante pentru a crea ambientul plăcut în care consumatorul să se poată destinde și bucura de shopping.

Același principiu se aplică și în cazul saloanelor de înfrumusețare unde, creând o atmosferă relaxantă și plăcută, șansele ca clienții să ceară și alte servicii decât cele pentru care veniseră inițial, cresc destul de mult. Așa că nu ezita să realizezi o astfel de atmosferă apelând la gama noastră de uleiuri esențiale naturale și la odorizantele profesionale care să le asigure dispersia optimă.

  • Salonul tău de înfrumusețare este apreciat mult mai ușor ca fiind unul de calitate

La fel cum mall-urile se folosesc de scent marketing pentru a crea experiențe plăcute consumatorilor și, implicit, recenzii pozitive, la fel se poate întâmpla și în cazul salonului tău de înfrumusețare dacă recurgi la această strategie. Folosind această proprietate excepțională a parfumului ambiental te poți promova mult mai eficient, cu amendamentul că acesta trebuie să fie de calitate pentru a crea o experiență de calitate. Adică acea experiență memorabilă care să determine clienții tăi să coteze salonul drept unul de calitate la care merită să te duci.

  • Evaluările pozitive ale serviciilor pot crește chiar și cu 25%

Să nu uităm că, de cele mai multe ori, deciziile de cumpărare se iau emoțional și că prin miros consumatorilor tocmai asta li se trezesc, anume emoții, dispoziții și amintiri. Deci nu este deloc greu de crezut că o experiență senzorială agreabilă schimbă foarte mult dispoziția celor care se bucură de serviciile salonului tău și, totodată, percepția. Evident, în bine! fapt care se va regăsi în evaluarea ulterioară a experienței pe care i-ai oferit-o! Așa că nu uita că parte din această experiență este și cea olfactivă și oferă-i cele mai plăcute momente de relaxare și delectare folosind arome încântătoare și de calitate.

  • Cumpărăturile spontane, neplanificate, cresc cu până la 38%

De ce ai șanse mult mai mari să vinzi și servicii suplimentare, pe care clientele tale nu le luaseră inițial în considerare? Pentru că dispoziția, felul in care se simte o persoană îi determină în cea mai mare parte comportamentul. Dacă o clientă se simte bine și se bucură de momentele petrecute în salonul tău, cu siguranță, nu își dorește să plece curând ci, dimpotrivă, să profite cât mai mult de experiența pozitivă de care se bucură. Iar cum acest lucru înseamnă tocmai a petrece mai mult timp în salonul tău, alegerea spontană de a recurge și la alte servicii pe care le oferi devine o probabilitate destul de mare. Așa că ai toate motivele să alegi să le oferi clientelor tale cele mai bune condiții folosind cele mai bune produse. Odorizantele noastre profesionale și gama largă de arome deosebite pe care ți le punem la dispoziție, te vor ajuta, cu siguranță, să obții acest lucru. Încearcă-le!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *